پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۱۳۷
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
مسعود کاظمی معاون عمرانی استاندار گیلان مدعی شده است که طی دو ماه گذشته تعداد ۸۲ رشته سرعتگیر و سرعتکاه فاقد مجوز و غیر ضرور در محور‌های برون شهری و تعداد ۲۳ رشته در محور‌های درون شهری استان جمع‌آوری شده است. باید پرسید که چقدر مردم گیج و منگ و کم اطلاعی داریم که مدیران کل ادوار راه و ترابری گیلان را به دادگاه نمی‌کشند و مطالبه خسارت نمی‌کنند. کدامیک از شهروندان گیلانی و مسافران سفر کرده به گیلان تجربه ناخوشایند خسارت مستقیم و غیرمستقیم در برخورد با سرعت گیر‌ها را نداشته اند. در این خصوص وقوع قصور، تقصیر، اهمال و ترک فعل، امری مسلم بوده و می‌بایست کلیه مدیران مرتبط از سطح استاندار تا مدیرکل راه و ترابری استان و شهردار‌های شهرستان‌ها را به دادگاه کشید و دو نوع پرونده حقوقی و کیفری برای آن‌ها باز کرد. دانشجویان ترم دوم رشته حقوق هم می‌دانند از چه نکبتی حرف می‌زنیم و چطور باید با بعضی‌ها با قانون حرف زد و وادارشان کرد که برای حقوقی که می‌گیرند، متعهدانه کار کنند.

شعار سال: معاون عمرانی استاندار گیلان گفت: طی دو ماه گذشته تعداد ۸۲ رشته سرعتگیر و سرعتکاه فاقد مجوز و غیر ضرور در محور‌های برون شهری و تعداد ۲۳ رشته در محور‌های درون شهری استان جمع‌آوری شده است.

مسعود کاظمی، با اشاره به آخرین روند حذف سرعتگیر‌های غیر مجاز و غیر استاندارد در سطح محور‌های استان گیلان، اظهار کرد: براساس آخرین آمار و اطلاعات ارسالی از سوی فرمانداری ها، تعداد ۸۲ رشته سرعت‌گیر و سرعت‌کاه فاقد مجوز و غیر ضرور در حوزه برون شهری و تعداد ۲۳ رشته در حوزه درون شهری جمع‌آوری شده است.

جمع آوری ۱۰۵ سرعت گیر در محور‌های گیلان + آیا نباید مدیران کل ادوار اداره کل راه و ترابری را به دادگاه کشاند و مطالبه خسارت کرد؟


وی افزود: به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و کلیه فرمانداران ابلاغ شده که با جدیت نسبت به ادامه جمع‌آوری سرعت‌کاه‌های غیر ضرور و فاقد مجوز، همچنین استانداردسازی سرعت کاه‌های موجود و نیز ترمیم و تسطیح سطوح آسفالت در محل تخریب سرعت‌کاه‌های جمع‌آوری شده، اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان در ادامه به فرایند اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح فومن اشاره کرد و گفت: پل تقاطع مذکور از هر طرف دو دهانه دارد که جمعا چهار دهانه می‌شود و طی سنوات گذشته دو دهانه آن انجام شده است.

کاظمی اضافه کرد: شرکت گوهررود گیلان به عنوان پیمانکار، جهت تکمیل باقیمانده پروژه در مرحله تجهیز کارگاه است.

وی همچنین به فرایند ساماندهی و بهسازی لندفیل سراوان رشت اشاره کرد و افزود: پروژه ساماندهی دفنگاه سراوان پیشرفت ۷۲ درصدی دارد و کار در حال انجام است.

معاون عمرانی استاندار گیلان با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۷۸ درصدی ساماندهی دفنگاه تموشل لاهیجان، تاکید کرد: در خواچکین خمام نیز پایه‌های سوله پردازش زباله نصب شده و در حال خرید و اجرای سقف هستیم.

کاظمی با بیان اینکه کارخانه بازیافت خمیران بندرانزلی هم در حال اجراست، متذکر شد: فاز اول ساماندهی دفنگاه زباله کشل آزادسرای آستانه اشرفیه هم پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۰ درصدی دارد و عملیات اجرایی آن در حال انجام است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت گیل خبر، تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲، کدخبر: ۴۹۰۳۸۶، gilkhabar.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین